KİM 500 MİLYAR İSTER YARIŞMA BAŞVURUSU

ATV ekranlarında yayınlanan eskiden Kim 500 Milyar İster yarışması şimdiki adıyla KİM MİLYONER OLMAK İSTER olarak değiştirildi.Sunuculuğunu Kenan Işık’ın yaptığı bu yarışma bir bilgi yarışmasıdır.Yeniden ekranlara dönen bu yarışmanın başlamasıyla başvurular fazlasıyla arttı.

Yeni formatı ve yeni adıyla yeniden seyircilerinin karşına çıkan Kim Milyoner Olmak İster yarışmasın da bazı değişiklikler yapılmış.Yarışmaya heyecan katmak adına zaman kısıtlaması getirilmiş ve ilk 2 soruda verilen süre 15 sn iken diğer 5 soruda cevap verilmesi gereken süre 45 sn’ye çıkarılmış.Ayrıca,yarışmadaki joker saysı 3 iken 4 ‘e çıkarılmış.Yarışmacı 7.soruyu da bildikten sonra “Çifte Cevap”isimli bir joker daha kazanıyor.Bunun yanı sıra 2 tane barajınız var ve bu baraj sorularınızı yanıtladığınız anda kazandığınız para sizin oluyor.Yarışma da 12 adet soru var.Bu sorular kademe kademe ilerlerken son soyu da bilmeniz takdirde (ki hemüz kimse o kadar ilerleyemedi) tam 1.000.000 TL sizin oluyor.

Eğer siz de bilgilerinize güveniyor ve inanılmaz bir para ödülü kazanmak istiyorsanız ATV kanalı sitesindeki formu online olarak doldurup gönderin.Kimbilir,Belki o milyoner siz olacaksınız…BOL ŞANSLAR…

0 comments on “KİM 500 MİLYAR İSTER YARIŞMA BAŞVURUSU
  1. TAMER GÖÇER dedi ki:

    ismim Tamer GÖÇER 27 yaşındayım aöf okuyorum ANKARA Sincanda ikamet ediyorum işsizim iş arıyorum biriş kuracak imkanım yok şuanda yarışmaya kabul edilirsem belli birmiktar para ile iş kurmayı yatırım yapmayı düşünüyorum

  2. talip yılmaz dedi ki:

    selam ismım talip yaşım 30 evlıyım özel bi şirkette işçiyim hayatım boyunca bu yarışmada bulunmayı istedım kabul edersenız yurekten sevınırım saygılarımla..tel 5417676240

  3. sadık dedi ki:

    slm daha ilk okul yılarında okurken hayatın en gerçek amacıyla çalışmaya başladım ve zar zor ılk okul5e kadr okuyabıldım hem okul hem iş bı arada olmuyodu ya ısı bırakmalıydım yada okulu ışı bırakma secenegını kabuul etseydım şayet annemın ve ablamın cok kotu duruma gırmesıne seyırcı kalaccaktım belkı dedımya abı ben cocukken tanıdım en gerçeklerı bu hayatın

  4. sinan erbil dedi ki:

    yarışmaya katılman için yrdımusncı olur

  5. yasin boz dedi ki:

    kim milyoner olmak ister yarışması başvuru formunu dolduramıyorum. yaşadığınız şehir + okuduğunuz okul gibi açılır pencere seçenekleri boş çıkıyor.işaretleme yapamıyorum.
    Bilgilendirirseniz sevinirim .

  6. asdfghjkl dedi ki:

    bu form nasıl dolduruluyoo hacıı

  7. fatih sultan mehmet dedi ki:

    slm ben memett 56 yasındayım evliyim bi oglum var bu yarısmaya katılmak istiorum ondan önce güzel kızlar beni arar bu konuyla ilgili bilgi verirse sevinirim 05383648566 hoscakalın saygılarımlaa 🙂

  8. ersin çiıoğlu dedi ki:

    ysarışmanıza katılmak is ti yorum

  9. ilhan dedi ki:

    slm adım ilhan yasım 28 ilkögretim mezunuyum ve bu yarısmaya katılmak istiyorum

  10. ilhan dedi ki:

    yarışmanıza katılmak istiyorum 05437309954 ararsanız sevinirim

  11. ilhan dedi ki:

    slm adım ilhan yarısmanıza katılmak istiyorum 05437309954

  12. Jüri Ekinci dedi ki:

    yarışmanıza katılmak istiyorum 05383434348 ararsanız sevinirim

  13. DİLEK ŞENOL dedi ki:

    MERHABALAR.ADIM DİLEK 41 YAŞINDAYIM LİSE MEZUNUYUM VE AYNI ZAMANDA KPS YE HAZIRLANIYORUM 12 YILDIR HASTA BAKICILIĞI YAPIYORUM.PROGRAMINIZI İLGİYLE İZLİYORUM PROGRAMINIZA KATILMAK İSTİYORUM PROGRAMINIZA DAVET ETMENİZİ CANI GÖNÜLDEN İSTİYORUM İNŞALLAH EN KISA ZAMAN DA DAVET ETMENİZ DİLEĞİ İLE İY GÜNLER.TEL:05368982941

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir